PROPOSTES DE GESTIÓ
TIPUS DE
GESTIÓ DE L’ESPAI VEÏNAL, la majoria proposa que la gestió sigui comunitària amb
els col·lectius involucrats (paradistes, entitats, veïnat i ajuntament). Alguns
grups parlen d’autogestió.
DINAMITZACIÓ,
els comerciants i algunes persones apunten que la dinamització comercial del Mercat
beneficia tot el barri perquè és el seu motor.
Grup de treball comerciants |
GRUP
MOTOR, proposta de fer un grup motor del Mercat on hi sigui tot el barri
representat, per avaluar contínuament el programa i l’ús de l’espai veïnal i els
temes comuns.
MODEL DE
MERCAT, lligat al model de barri, potenciant el comerç de proximitat, els
productes de proximitat, ecològics i de qualitat, amb relació directa i pròxima
entre veïnat i comerciants.
HORARIS,
els joves voldrien que l’espai veïnal tingui un accés independent 24h. Altres
grups van exposar la necessitat d’adequar els horaris per la gent que treballa.
Grup de treball joves
|
TURISME, ha estat un tema transversal, hi ha preocupació per un efecte
“Boqueria” amb el mercat de Sant Antoni.
Gràfic de conclusions sobre l’espai públic a l’entorn del Mercat |
-->
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Si us plau, recorda a ser constructiu i respectuós; d'altra banda els moderadors podran eliminar el teu comentari. Gràcies