Mercat Algunes conclusions

PROPOSTES DE GESTIÓ
TIPUS DE GESTIÓ DE L’ESPAI VEÏNAL, la majoria proposa que la gestió sigui comunitària amb els col·lectius involucrats (paradistes, entitats, veïnat i ajuntament). Alguns grups parlen d’autogestió.

DINAMITZACIÓ, els comerciants i algunes persones apunten que la dinamització comercial del Mercat beneficia tot el barri perquè és el seu motor.

Grup de treball comerciants


GRUP MOTOR, proposta de fer un grup motor del Mercat on hi sigui tot el barri representat, per avaluar contínuament el programa i l’ús de l’espai veïnal i els temes comuns.

MODEL DE MERCAT, lligat al model de barri, potenciant el comerç de proximitat, els productes de proximitat, ecològics i de qualitat, amb relació directa i pròxima entre veïnat i comerciants.

HORARIS, els joves voldrien que l’espai veïnal tingui un accés independent 24h. Altres grups van exposar la necessitat d’adequar els horaris per la gent que treballa.

Grup de treball joves
TURISME, ha estat un tema transversal, hi ha preocupació per un efecte “Boqueria” amb el mercat de Sant Antoni.
Gràfic de conclusions sobre l’espai públic a l’entorn del Mercat


-->

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Si us plau, recorda a ser constructiu i respectuós; d'altra banda els moderadors podran eliminar el teu comentari. Gràcies