Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
Música
.
Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
Música
.
Mostrar tots els missatges
Ballem un swing?
Ja fa uns anys que el swing batega a Barcelona. Escoles per aprendre’n a ballar han aparegut (i subsistit) a molts barris i
trobar gent deixant-se anar a parcs i places de la ciutat no és gens estrany.
Seguim llegint… »
Missatges més antics
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)